YourTumblrGuy
YourTumblrGuy
  • 14
  • 2 646 165

Відэа

Maniac - Conan Gray (lyrics)
Прагляды 252 тыс.Месяц таму
All For Us - Labrinth & Zendaya (lyrics)
Прагляды 1,2млн4 месяцы таму
On A Roll - Ashley O (lyrics)
Прагляды 503 тыс.6 месяцаў таму
The King - Conan Gray
Прагляды 6 тыс.9 месяцаў таму
Greek God - Conan Gray
Прагляды 364 тыс.Год таму
LookALike - Conan Gray
Прагляды 178 тыс.Год таму
I LIKE ME BETTER - LAUV (LYRICS BY YOURTUMBLRGUY)
Прагляды 4,7 тыс.Год таму
2002 - Anne Marie
Прагляды 7 тыс.Год таму
Shawn Mendes - Imagination
Прагляды 32 тыс.Год таму
God's Plan - Drake (She Say Do You Love Me)
Прагляды 21 тыс.Год таму
I Tried To Change Who I Am (Selena Gomez Sad Audio)
Прагляды 38 тыс.Год таму
In My Blood - Shawn Mendes (Lyrics by YourTumbrGuy)
Прагляды 3,1 тыс.Год таму
Medicine By Harry Styles(Lyrics)
Прагляды 54 тыс.Год таму

Каментарыі

  • Lauren Kaczor
    Lauren Kaczor 16 годин таму

    It's about time for it all to come out . There are so many damaged people trying to make it in a negative world. Thank you for putting the words together to help the people heal. Music is international Healer. Blessings and regards to you all. XOX

  • Briana Jessica Singh
    Briana Jessica Singh 18 годин таму

    I'm literally addicted to this song ❤ Anyone else??

  • Pressley Bylsma
    Pressley Bylsma Дзень таму

    Wait, I thought it was "Fake old friends" Is it "Fickle friends" ? I'm so confuseddddd

  • sophia siedleczka
    sophia siedleczka Дзень таму

    you spelled these wrong: PSYCHOPATH*** WATCHER**** and, ratpack not outback. Maybe search up the lyrics first HONEY.

  • 손선실
    손선실 Дзень таму

    Watched ?? Watcher

  • Antanasia Coleman
    Antanasia Coleman 2 дні таму

    The guy showed up and out and zendaya shows a different side of her.

  • Hey its Beyonce
    Hey its Beyonce 2 дні таму

    The 4th you maniac hits diffrent

  • Olivia Green
    Olivia Green 3 дні таму

    This. Song. Makes. Me. Feel. Amazing.

  • Hoes Mad
    Hoes Mad 5 дзён таму

    4 months later and I’m still here 😭

  • Cheese TOFUU
    Cheese TOFUU 5 дзён таму

    Some people are from tiktok but they don't say it

    • timaxx
      timaxx 4 дні таму

      ikr the locals

  • Jimena Stewart
    Jimena Stewart 5 дзён таму

    This song is the main reason i started watching euphoria.I love this song ;)

  • 미절로
    미절로 6 дзён таму

    Cool~ ♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪

  • Vitalijus Šertvytis
    Vitalijus Šertvytis 6 дзён таму

    Amazing song <3

  • Dewi Intan
    Dewi Intan 7 дзён таму

    0:18

  • Luna Lunaa
    Luna Lunaa 10 дзён таму

    Thought it was Sia when i first heard it

  • Britney Picazo
    Britney Picazo 10 дзён таму

    what is the font you using for maniac on the thumbnail?

  • Syd M
    Syd M 11 дзён таму

    just a heads up it says ratpack not outback

  • 김은아
    김은아 11 дзён таму

    사랑해 코난ㅠㅠ

  • ObsidianLazuli
    ObsidianLazuli 12 дзён таму

    hey yeah whoa-ho, im on a roll*****

  • AleksDBZ68
    AleksDBZ68 13 дзён таму

    bruh i thought it was beyonce singing wtf zendaya's voice is so good

  • Pretty Purple
    Pretty Purple 15 дзён таму

    She sounds great as always. Her talent and beautiful soul is everything. I love her so much

  • Lilly Xoxo
    Lilly Xoxo 15 дзён таму

    This is real music. All these people listening to grime bc it’s a trend. This is what REAL music sounds like.

  • aexthetix
    aexthetix 16 дзён таму

    I don’t know why, but for some reason this song makes me cry :(

  • Xaria Williams
    Xaria Williams 16 дзён таму

    Btw it’s not aye aye it’s “Yeah -eah yeah-eah “

  • Adrianna Johnson
    Adrianna Johnson 17 дзён таму

    this slaps

  • jeyseav jeon
    jeyseav jeon 17 дзён таму

    Uwuwuwu

  • Kimmy The Weeb
    Kimmy The Weeb 17 дзён таму

    I’m gonna make a cmv for this song

  • Queen of Thorns
    Queen of Thorns 18 дзён таму

    I can't even imagine what it must feel to be addicted to drugs :(

  • Queen of Thorns
    Queen of Thorns 18 дзён таму

    Dope song!!!!

  • 패리드Feride
    패리드Feride 18 дзён таму

    0:02 the moment when you knew that this song would be lit af

  • 패리드Feride
    패리드Feride 18 дзён таму

    I AM OBSESSED WITH THIS SONG!!!

  • Alice Kaneyia
    Alice Kaneyia 18 дзён таму

    Ashley O Or Ashley Z Who Is The Next Pop Star Be The Next Hannah Motana!

  • Trippy Kay
    Trippy Kay 20 дзён таму

    As soon as heard the instrumental on the show I just knew I had to find this song ❤️

  • Linhard Inso
    Linhard Inso 21 дзень таму

    Im glad i found this

  • Frick Frack
    Frick Frack 21 дзень таму

    Welp I can here from tik tok :/

  • Abigail Greene
    Abigail Greene 21 дзень таму

    This song has me like 😶

  • Off Lama
    Off Lama 22 дні таму

    Right when i heard zendayas voice i started crying

  • xxbb ;
    xxbb ; 23 дні таму

    You maniaaaac ùwú

  • V I C T O R
    V I C T O R 23 дні таму

    Oh, I don't really care if you like me or not But I know that you want me to Oh, anythin' I do, I know you're gonna watch To rumor up that I'm a fool You and all your friends have to walk in a squad 'Cause y'all are so insecure Oh, overcompensate 'cause you're sizing me up The oldest trick in the book There's nothin' you could do To dampen up my mood There's nothing you could say Won't like you anyways I know that you been hurt Don't mean that it's our turn Mmm 'Cause I know what you really want A little more confidence This is where it's gotta stop I'm tired of hearin' it You're just gonna be a fraud Oh, we're nothin' but fickle friends Greek God, good God Greek God I don't really like how you never shut up 'Cause you got dirt on everyone And since you always swear that you wanted me gone Then why don't you go get your gun? 'Cause you don't really hate me (You're a little baby) You don't wanna end me (You wanna befriend me) And it's not surprising (I can see you smiling) Every time you kick me You're not gonna win me 'Cause I know what you really want A little more confidence This is where it's gotta stop I'm tired of hearin' it You're just gonna be a fraud Oh, we're nothin' but fickle friends Greek God, good God Greek God I don't care about your little threats All the kids in your clique are pretend I don't mind when you play with my head I flip around, play with yours instead I don't like what you said to my friends One day you're gonna regret Ever messin' with them 'Cause I know what you really want A little more confidence This is where it's gotta stop I'm tired of hearin' it You're just gonna be a fraud Oh, we're nothin' but fickle friends Greek God, good God Greek God

  • Potato Chibi
    Potato Chibi 24 дні таму

    Am I the only one who cried because the dancing and singing is just emotionally powerful in the last episode

  • Supah Gualtah
    Supah Gualtah 24 дні таму

    So there are 3 versions of this song eh alright!

  • Otília Lea
    Otília Lea 24 дні таму

    This sound, zendaya's voice...real youth..this song is my big fav now...zendaya is daaaa best

  • Ash Loomis
    Ash Loomis 24 дні таму

    Reminds me of a male Taylor swift

  • parasitoid
    parasitoid 26 дзён таму

    if you need a good cry... i've got a playlist on mine. stay strong...... i miss him :(

  • Th3_G1NG3R
    Th3_G1NG3R 26 дзён таму

    The beat reminds me of the chipmunks lol😂

  • Masca Rade
    Masca Rade Месяц таму

    I felt it 💯 💜💜💜💜💜

  • Arithmetek
    Arithmetek Месяц таму

    whatttttt

  • A Roach
    A Roach Месяц таму

    I LOVE CONAN GRAY SO MUCH

    • A Roach
      A Roach 26 дзён таму

      Corina García 😌🤚

    • Corina García
      Corina García 27 дзён таму

      @A Roach we STAN 😌

    • A Roach
      A Roach 27 дзён таму

      Corina García yes

    • Corina García
      Corina García 27 дзён таму

      Are you a dancing roach?

  • James Johnson
    James Johnson Месяц таму

    That ain't the lyrics dude I think your that jerid. Guy

  • Asmitha Shenoy
    Asmitha Shenoy Месяц таму

    You maniac !!

  • Danny Simion
    Danny Simion Месяц таму

    Aw, reminds me of Justin Bieber when he started but cooler!

  • Tsubaki
    Tsubaki Месяц таму

    I love this song because I stumbled on some ad and eventually ended up here.

  • Baechu
    Baechu Месяц таму

    0:20

  • Alfa75V6
    Alfa75V6 Месяц таму

    TR brought me here 🙈

  • Katya Zach
    Katya Zach Месяц таму

    Always thought it was "Hey I'm a hoe!!"

  • Vera unicorn
    Vera unicorn Месяц таму

    I really felt that

  • i am groot
    i am groot Месяц таму

    thanks muck <3

  • S. O.
    S. O. Месяц таму

    Pretty sure Trent Reznor would throw up in his mouth if he heard this crap. Old school NIN fans know what I'm talking about here.

  • yasmin mosley
    yasmin mosley Месяц таму

    WHEN HE SAYS GOOD NIGHT I START TO CRY AND I CANT HELP IT. so there.

  • Cynthia Avent
    Cynthia Avent Месяц таму

    This my new fav song

  • Michelle Sebastian
    Michelle Sebastian Месяц таму

    this song messes with my head.... but in a good way

  • Vanessa Bancse
    Vanessa Bancse Месяц таму

    I love this song so much !!!!!! 🤤

  • Samantha Reyes
    Samantha Reyes Месяц таму

    Not outback its “rat pack” lol

  • Luna
    Luna Месяц таму

    para ni sa mga ex na grabe mangdaot pero mohangyo og kalit na makigbalik bagag face

  • Mary Grace Dela Cruz
    Mary Grace Dela Cruz Месяц таму

    I really love this song and Conan ❤

  • xj x
    xj x Месяц таму

    yikes pop garbage

    • timaxx
      timaxx 4 дні таму

      no one asked for your opinion

  • Şevval Sargın
    Şevval Sargın Месяц таму

    a e s t h e t i c

  • Gucci Snake
    Gucci Snake Месяц таму

    Is conan gay? (Just curious)

    • Maryam Al Omari
      Maryam Al Omari Месяц таму

      he said he doesn't label his sexuality but he likes guys and girls 💕

    • xstarsndmoonx
      xstarsndmoonx Месяц таму

      I would say bi, I don't know if he said something bout it tho

  • Miih Mochi
    Miih Mochi Месяц таму

    Someone knows what the name the music that plays in the first ep, at 3:40 I never find, someone knows? Please help me! 😀

  • Abell Melesse
    Abell Melesse Месяц таму

    0:27

  • Abell Melesse
    Abell Melesse Месяц таму

    0:28

  • nancysarah wambui
    nancysarah wambui Месяц таму

    I've seen myself my friends and my family members in every single character in this series. Goes to show no matter part of the world your in, pain is universal i guess.

  • josephine beres
    josephine beres Месяц таму

    *rat pack

  • Calvin Josh
    Calvin Josh Месяц таму

    Song was missing Sia

  • Diego Garcia
    Diego Garcia Месяц таму

    Sorry to bring tik tok here, but Caleb Finn should maybe redo the sick bitch psychopath with this audio and his new door lmao

    • timaxx
      timaxx 4 дні таму

      he did aha kinda like a new version

  • eruptive -rain
    eruptive -rain Месяц таму

    Whatcher

  • ITSMEALLYM
    ITSMEALLYM Месяц таму

    🙏🏾

  • jichu jisoo
    jichu jisoo Месяц таму

    Just wanna know the bonan and conan thing, someone explain it pleaseeeeu

    • arxn
      arxn 4 години таму

      @Maryam Al Omari is this fiction or???

    • Chi Phương
      Chi Phương 20 дзён таму

      @Maryam Al Omari but where did jashley come from

    • ur mom sharon
      ur mom sharon Месяц таму

      Maryam Al Omari ...what?

    • Chuuqie Soneclairé
      Chuuqie Soneclairé Месяц таму

      Maryam Al Omari I live for this chaotic confusion

    • Maryam Al Omari
      Maryam Al Omari Месяц таму

      ok so conan, bonan and jonan are triplets and bonan killed conan and pretended to be conan while jonan didn't know, but then jonan found out and convinced his best friend jashley to kill bonan, but little did he know, conan wasn't actually dead and had already killed bonan, so jashley killed conan not bonan without knowing and now jonan is the only gray alive 😢😔

  • sunnywoozi
    sunnywoozi Месяц таму

    I've always known of Conan Gray but never actually listened to him until he suddenly played on Spotify and i am suddenly in ove with him? 🤔🤔 weird

  • Danial Jofri
    Danial Jofri Месяц таму

    can someone tell me what font they used? it looks cool

  • timaxx
    timaxx Месяц таму

    0:21 he said its "rat pack"

    • timaxx
      timaxx Месяц таму

      @ineffablejourneys yeah

    • ineffablejourneys
      ineffablejourneys Месяц таму

      timaxx yeah it’s even in the bio of the original video

  • Maria Cecilia de Leon
    Maria Cecilia de Leon Месяц таму

    I hope this song gets played in a movie

    • Lol Animations
      Lol Animations 12 годин таму

      Maria Cecilia de Leon YASSSS

    • culodelyoongo
      culodelyoongo 25 дзён таму

      Siii

    • A Roach
      A Roach Месяц таму

      YESSSSSSSS

    • Mofaizer Anamon
      Mofaizer Anamon Месяц таму

      13 reasons why

    • Rainyxo
      Rainyxo Месяц таму

      Maria Cecilia de Leon I feel like this album is made for a movie

  • wormfriend
    wormfriend Месяц таму

    the devil works fast but YourTumblrGuy works faster

  • Luna シ
    Luna シ Месяц таму

    I CANT STOP LISTENING TO THIS OMGG😭😍

  • Lizet Avitia
    Lizet Avitia Месяц таму

    OMG Comfort Crowd part 2?!!!!!!!!!

  • airii sophii
    airii sophii Месяц таму

    i fuggin love u conan

  • Bill Skarsgård
    Bill Skarsgård Месяц таму

    this song makes me wanna broke up with my bf to send him this

  • T.J
    T.J Месяц таму

    I think he's Conan cause Bonan killed Conan in Comfort crowd and This lyrics make sense with the comfort crowd official video.....

  • endearinghannie
    endearinghannie Месяц таму

    I love him ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽

  • Raden Muhammad Khalish Pringgodigdo

    I hope Conan drops an album

    • ykw. monse
      ykw. monse 2 дні таму

      Raden Muhammad Khalish Pringgodigdo he is he announced at my concert yesterday!

    • Squidward Tortellini Tentacles
      Squidward Tortellini Tentacles 25 дзён таму

      T.J wow you're so edgy

    • T.J
      T.J Месяц таму

      I cant wait... darkness is what i need eventhough I’m single 😏

    • brooks corner
      brooks corner Месяц таму

      really?? ooo can't waittt!!

    • Maryam Al Omari
      Maryam Al Omari Месяц таму

      @Raden Muhammad Khalish Pringgodigdo ikr

  • im Syko-
    im Syko- Месяц таму

    thanks for the lyrics 👍🏼

  • Maria Cecilia de Leon
    Maria Cecilia de Leon Месяц таму

    Send this song to your ex if there crazy

  • Willow
    Willow Месяц таму

    Thanks for making this!

  • adru `
    adru ` Месяц таму

    this song is arriving just in the exact moment I'm needing uwu

  • U D
    U D Месяц таму

    Relatable? 🍀

  • yee haw
    yee haw Месяц таму

    conan’s songs literally said: 🥰😣😩😭🤬😡👿

  • Taylor Williams
    Taylor Williams Месяц таму

    I love this

  • Yola Wikiwada
    Yola Wikiwada Месяц таму

    Je ne comprends pas tout car je suis loin d'être bilingue, malheureusement :/ Mais cela ne m'empêche pas d'aimer cette musique. Chaque notes nous emportent dans cet univers qui n'appartient qu'à toi ! Merci de nous faire vibrer xoxo ♥

    • Emilio Fernandez
      Emilio Fernandez 13 дзён таму

      @Yola Wikiwada confirmation 😉

    • Yola Wikiwada
      Yola Wikiwada 13 дзён таму

      @Emilio Fernandez Nous sommes tous fous ! certains un peu plus que d'autres XD

    • Yola Wikiwada
      Yola Wikiwada 13 дзён таму

      @Jasmin Eden Arellano C'est très gentil d'avoir traduit mon commentaire ! Thank you very much ;)

    • Emilio Fernandez
      Emilio Fernandez 16 дзён таму

      Je suis d'accord avec toi, je suis tombé par hasard sur cette musique et je kiffe énormément, ça donne envie de bouger en temps que fou 😆

    • Jasmin Eden Arellano
      Jasmin Eden Arellano 23 дні таму

      What they did say if you didn't know: I do not understand everything because I am far from being bilingual, unfortunately: / But that does not stop me from loving this music. Each note takes us into this universe that belongs only to you! Thank you for making us vibrate xoxo ♥

  • Sull lll
    Sull lll Месяц таму

    it’s really good

  • Maryam Al Omari
    Maryam Al Omari Месяц таму

    omg thank u so much