5 SCARIEST Moments In YouTube Videos! 😱 (DanTDM, Guava Juice, PopularMMOs, SSundee)

Абагуліць
Код для ўстаўкі
  • Апублікавана 17 Жнв 2019
  • 5 SCARIEST Moments In BY-clips Videos! 😱 (DanTDM, Guava Juice, PopularMMOs, SSundee)
    Subscribe for more daily funny Roblox Bloxburg, jailbreak, Fortnite Battle Royale and minecraft videos! inspired by Poke, Ant, Denis, DanTDM, ItsFunneh, Flamingo and Tofuu - Oboat
    New related videos to enjoy.
    5 BY-clipsrs who BARELY ESCAPED ALIVE! (DanTDM, ItsFunneh, Guava Juice, PewDiePie, Markiplier) Oboat by-clips.com/video/vlLKWOUsFxc/відэа.html
    5 BY-clips Videos GONE HORRIBLY WRONG! 😱 (DanTDM, PopularMMOs, SSundee, Guava Juice, Markiplier) Oboat by-clips.com/video/j7uCmIUy2CI/відэа.html
    DanTDM & Technoblade Play MINECRAFT! DanTDM by-clips.com/video/HEqh4Epbjeo/відэа.html
    Minecraft: LEGOS LUCKY BLOCK MOD! (BUILDING BLOCKS, LEGO WEAPONS, & MORE!) Mod Showcase PopularMMOs by-clips.com/video/LKkikYLDGSI/відэа.html
    I Went To The Worst Rated Mansion on YELP.. (One Star Reviews) Guava Juice by-clips.com/video/8v8w28Anz84/відэа.html
    Music -
    Lakey Inspired - by-clips.com/channel/UCOmy8wuTpC95lefU5d1dt2Q
    Vlog No Copyright Music - by-clips.com/channel/UCEickjZj99-JJIU8_IJ7J-Q
    Video Owned and uploaded By Owen's Dad (The Owner of this channel.)
  • ГульніГульні

Каментарыі • 531

  • Shawn Findlay
    Shawn Findlay 6 годин таму +1

    Hardly anyone in the title was in the video.

  • Stop Motion
    Stop Motion 20 годин таму

    Bruh at 5 there is 3 of them and one clown lol

  • Shayaan Manuar
    Shayaan Manuar Дзень таму

    He said at number 3 but it was number 4

  • Megan Benz
    Megan Benz Дзень таму

    No more spiders!

  • kevinm32003
    kevinm32003 Дзень таму

    Stop putting dantdm if he never did stuff u idiot

  • Thomas Blee
    Thomas Blee Дзень таму +2

    I got so mad when he should the spider and I disliked

  • Parker Bentz
    Parker Bentz Дзень таму +1

    😥😥😥😥😥😥😥😧😧😧😧😧😨😨😨😨

  • Wyatt Vlogs and more!
    Wyatt Vlogs and more! Дзень таму

    Wow for once dan was in a vid

  • Saven Kannangara
    Saven Kannangara 2 дні таму

    Why don’t u involve dantdm even though you put him in the title

    • Saven Kannangara
      Saven Kannangara Дзень таму

      What u mean i did number 2

    • Baby LCL
      Baby LCL Дзень таму

      Saven Kannangara he did number 2

  • Kermit_witha_gun
    Kermit_witha_gun 2 дні таму

    What do you mean Guava Juice went to an 'abandoned' woods? It literally makes no fucking difference if it's abandoned or not

  • James Games
    James Games 2 дні таму

    This is how many times he click baited us
    /
    /

  • ali khalifa
    ali khalifa 2 дні таму

    Why do you always play while in your videos

  • Ella Bella
    Ella Bella 3 дні таму

    Can you stop with the like and subscribe or this spider will be in your bed tonight

  • Negi Ar
    Negi Ar 3 дні таму +1

    It's no spider

  • Lycanroc Dawn
    Lycanroc Dawn 4 дні таму

    Is anyone talking about 2:05 how he said #3 but instead show 4?

  • Danny
    Danny 4 дні таму

    Yeah stop putting that spider up

  • Travis Lloyd
    Travis Lloyd 4 дні таму

    8:59 PopularMMO's had red eyes. Wtf??

  • Maricela Martin
    Maricela Martin 5 дзён таму

    No TDM :(

  • BIG NOOB
    BIG NOOB 6 дзён таму

    this guy really knows what hes doing am i right i mean cmon he has the spider in bed trick he has the obnoxious title he has the amazing minecraft content(thats not sarcastic i love minecraft) he EVEN has the uppercase letters thats right boys and girls this is what youtube was made for

  • Kids Cooper
    Kids Cooper 7 дзён таму

    You said 3 but you need to say 4

  • Cossie L
    Cossie L 7 дзён таму

    Why does he use the same exact spider every time

  • Alex L
    Alex L 11 дзён таму

    I dint like the video u lik begger

  • YasinProPlayzRoblox
    YasinProPlayzRoblox 12 дзён таму

    stop putting that smug face you idiot

  • Omar Sharif
    Omar Sharif 13 дзён таму

    Crazy 5 is czasssudusui am scear

  • Crazy Declan
    Crazy Declan 13 дзён таму

    that dantdm one isn't scary that app aint even real but he might of thought it was

  • the coffee
    the coffee 14 дзён таму +1

    stop putting dantdm in the title if nothing acualy happend to him

  • spaghetti man
    spaghetti man 14 дзён таму

    You make these video's for money! And only money! You liar

  • Sean Ennis
    Sean Ennis 15 дзён таму

    It was n

  • Grizzly
    Grizzly 16 дзён таму

    stop with the spider or else he will bite you Oboat

  • NewPokemonMaster 0121
    NewPokemonMaster 0121 16 дзён таму

    Can that spider even fit in my ear! LOL

  • Aiden Eble-Bouffard
    Aiden Eble-Bouffard 17 дзён таму

    who looked behind yourself durring this video

  • febriana cinta keberuntungan
    febriana cinta keberuntungan 18 дзён таму

    Horror movie come to life that nute

  • gamer fury200
    gamer fury200 18 дзён таму

    Can you NOT spoil the video?

  • Mr_NoobzPlayz
    Mr_NoobzPlayz 19 дзён таму

    You should add Moe Sargi he does alot of haunted vids -_-

  • hEaVy pOoTiS
    hEaVy pOoTiS 19 дзён таму

    Oboats intro sucks

    Reply if u agree

  • Marge Nice
    Marge Nice 20 дзён таму +1

    Why do you put DanTDM in almost all of your thumbnails?

  • Natalie Chaffee
    Natalie Chaffee 20 дзён таму

    Jackson’s right you need to stop quit beating us

  • Mishimaガチャ
    Mishimaガチャ 20 дзён таму

    Did He Say Like The Video Unsubscribe??????

  • Shahrun Nizam
    Shahrun Nizam 21 дзень таму

    im getting nightmares like if you do

  • SJ Pants and Co
    SJ Pants and Co 21 дзень таму

    if oboat does not put dantdm in his thumbnail or title its not oboat

  • The pie Zaa
    The pie Zaa 21 дзень таму +1

    2:05 at nuber *free*(?) **shows number four**

  • Cuphead
    Cuphead 21 дзень таму +1

    "Haunting My Shelves."
    Lost It.😂

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму

    and I chickened out and then 5 sec later my little brother was stirring up at me 😨😰😱😨😰😱😨😰😰😱

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму

    i installed the same thing as Dan and I dead the oldest of all is 610 years old and the youngest of them was 17 years old 😨😰😱😱😱😱😱😨😰😨

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму

    Welp

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму

    Wtf I cant text fast now😱

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму

    Dolls

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму +1

    Wtf is this 2:29 in I'm dead watch the chest

  • unifox1434 lucy
    unifox1434 lucy 22 дні таму +1

    WTF SO STUPIDLY SCARY

  • Sharina Croome
    Sharina Croome 22 дні таму

    Why didn't you put life of moose in it

  • Russcell Samar
    Russcell Samar 22 дні таму

    The worst one in this vid is 0:01

  • MadlyThomas2008
    MadlyThomas2008 23 дні таму

    TgF Mans was planned

  • Puggington Plays
    Puggington Plays 23 дні таму

    o boat I am gonna unsubsidised u don’t stop this spider intro!

  • Lol Memes
    Lol Memes 23 дні таму

    Lol

  • _!ZargZero¿_
    _!ZargZero¿_ 23 дні таму

    Stop with the ticking spider no one will watch it u have spider

  • Hayden h
    Hayden h 23 дні таму +2

    6:11 what are we gonna do na na na na na

  • Legandipio hutz
    Legandipio hutz 24 дні таму

    The scariest thing ever on a BY-clips video is Donald Trumps hair line

  • Bulldogcape 3219
    Bulldogcape 3219 24 дні таму +1

    Bruh if that didn’t scare you 1:50 I don’t know what will

  • fortnite dank memes
    fortnite dank memes 25 дзён таму +1

    I JUST WANT MINECRAFTT XDD I LEFT THE ADD ON BECAUSE I PEED MA SELF

  • NinjaMinecraft_YT _
    NinjaMinecraft_YT _ 26 дзён таму +1

    I knew that u will add a spider so i blocked the screen with my hands and i didnt had an heart attack this time XD