I TRIED crazy PHONE HACKS to see if they actually work

Абагуліць
Код для ўстаўкі
  • Апублікавана 16 Жнв 2019
  • I TRIED crazy PHONE HACKS to see if they actually work w/ gloom
    CHECK OUT Casetify's neon sand cases and use 15AZZYLAND for $$ off: bit.ly/2Tkmf5c.

    Big thank you to Casetify for supporting this channel!
    SUBSCRIBE and become part of the AzzyLand family :D
    Hello Citizens of Azzyland.... I'm Azzy and welcome to another amazing reaction video! Today we are reacting to life hacks that will literally change your life.
    SIMILAR VIDEOS ► by-clips.com/p/PLk_2g8L0o5r48OqZg53Soa9T1m4vLtOC9
    CHALLENGES ► by-clips.com/p/PLk_2g8L0o5r5kDiRjdkzysfihiAW-hQgq
    SOCIAL MEDIA
    •Instagram: azzyland?hl=en
    •Twitter: AzzyLand
    •Facebook: azzyland/
    •Twitch: www.twitch.tv/azzyland

    OUTRO SONG: by-clips.com/video/xVzeZGRZk0s/відэа.html
  • ЗабавыЗабавы

Каментарыі • 7 606

  • Leann Koh
    Leann Koh 28 дзён таму +1853

    Mother:She's going to say her first word,hurry babe
    Dad:I'm coming
    Baby Azzy:HACKS,Five Minutes Hacks
    Parents:Huh?

    • lulu 5556
      lulu 5556 18 годин таму

      @AzzyLand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ines Brenneman
      Ines Brenneman 21 годину таму

      Leann Koh DONT GET A SPLINTIE SWEETIE IT HURTIE YOUR FINGIES

    • Miss Bubbles
      Miss Bubbles Дзень таму

      AzzyLand I love u soooo much I say hi

    • Hockey 365
      Hockey 365 Дзень таму

      HACKS FIVE MINUTE HACKS LOL

    • Gacha lilly Little
      Gacha lilly Little Дзень таму

      Lol why she say that not to be mean.

  • The Shine Media
    The Shine Media 10 годин таму

    HER PHONE T.T

  • Nitalynn Christy
    Nitalynn Christy 10 годин таму

    Brush the yarn so it could be soft

  • brightheart warrior
    brightheart warrior 10 годин таму

    Who was in the back ground

  • Casey Johnson
    Casey Johnson 10 годин таму +1

    WHAT ABOUT ANDROIDS ON CASETIFY I CHECKED ALL OVER THE APP

    I AM SAD 😭😭😭😭😭😭😭

  • Kerryann Yates
    Kerryann Yates 11 годин таму

    Me throughout the video:....I need one of them phone cases...I'm jealous 😭
    Love ya vids btw ❤ :3

  • Lil' Simmer
    Lil' Simmer 11 годин таму

    wouldnt wanna hurt your old fingies

  • Gord Gibeault
    Gord Gibeault 12 годин таму

    How do you get that phone
    case

  • LpsWild Cat
    LpsWild Cat 14 годин таму

    I think maybe you should’ve used super cheap phones for this videos xD

  • XXGaashaXX
    XXGaashaXX 14 годин таму

    2:08 awww her accent 🥰

  • ItsYoBoyAd Mey
    ItsYoBoyAd Mey 14 годин таму

    Why do people say kids or adults with glasses are smart but they are wearing glasses because they can’t see anything.

  • Landon Animations!
    Landon Animations! 14 годин таму

    I use 12 volts on my robots I build and I do it home alone sometimes and I am also 11

  • Lolopoli
    Lolopoli 14 годин таму

    10:24 u need the picture frame so the laptop can breathe(use the fan) and so it won't overheat

  • Anonymous Person
    Anonymous Person 15 годин таму

    I tried the phone case under the t shirt but used a jumper and put it at the bottom of my arm it's kinda cool

  • Christine Costello
    Christine Costello 15 годин таму

    i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu so much

  • Macie Watts
    Macie Watts 15 годин таму

    LUV YA LODSADS U ARE THE BEST CAN I HAVE A EYEFONE XR PLZ IM 5 AND IM NOT ALLOWEED A EYEFONE YET?

  • ItzSunney xxx
    ItzSunney xxx 15 годин таму

    6:32 did you guys see a person walk behind gloom too?

  • Emerald kittykat
    Emerald kittykat 16 годин таму

    You said that the pimple phone hack wasted your life even tho you don't have one.

  • TheGhostSquad
    TheGhostSquad 16 годин таму

    Am I the only one who didn't like group projects because you wanted to do all the work by yourself because you felt like you weren't doing enough work...

  • Victoria Cooke
    Victoria Cooke 17 годин таму

    You are sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo me

  • Unicorn princess
    Unicorn princess 17 годин таму

    why wouldn’t i subscribe your the best!

  • Brobycrack Gamer
    Brobycrack Gamer 18 годин таму +2

    I have that racing game. Anyone Have Real Racing 3?

  • Mei Dav
    Mei Dav 18 годин таму

    I ❤️ u

  • cassiopeia guinto
    cassiopeia guinto 18 годин таму +1

    :3 i like ur vids

  • Thea de Marco
    Thea de Marco 18 годин таму +1

    Oh my god Azzy you make the best vids :)

  • gucci boi
    gucci boi 20 годин таму

    "oh I'm not a chopstick"
    -azzyland 2019

  • Glowing Nexus
    Glowing Nexus 21 годину таму

    What happend with u and jordi

  • Niyan Raza
    Niyan Raza 22 години таму

    0:03
    Kassie: - Does Ahegao Face or Tries -
    Me: :O *OMG, SHE ISH MAKING AHEGAO*

  • Polar Bear Plays
    Polar Bear Plays 22 години таму +1

    Lol

  • MaxOgMalte Youtube
    MaxOgMalte Youtube Дзень таму

    Its loocking like a nipol

  • Eliza-Rayne Ramos
    Eliza-Rayne Ramos Дзень таму

    [][][]{}{}¥¥6()()()@////@

  • Jaiden Caldwell
    Jaiden Caldwell Дзень таму

    I have a casitify case

  • s au
    s au Дзень таму

    6:46
    free replays

  • Brenelyn Ann Gonzales
    Brenelyn Ann Gonzales Дзень таму

    Hmmmmm... maybe try it with the correct supplies ...

  • Makey Makoykoy
    Makey Makoykoy Дзень таму +1

    What does Azzy's phone case say?

  • Mari Mccarthy
    Mari Mccarthy Дзень таму

    hi

  • Emmerson Farquhar
    Emmerson Farquhar Дзень таму

    5:58 hahaha

  • sharaddha sanchez
    sharaddha sanchez Дзень таму

    :D

  • Hockey 365
    Hockey 365 Дзень таму +4

    I heard if u say ur fav you tuber name five times u get pinned

    AZZYLAND
    AZZYLAND
    AZZYLAND
    AZZYLAND
    AZZYLAND
    Like so azzy could see this
    ⬇️

  • ILuvKittens432
    ILuvKittens432 Дзень таму +1

    On 7:43 I paused it at the right time😂😂😂😂(p.s look at gloom’s face😂😂😂😂😂😂#p.s is over)

  • Dayna Emley
    Dayna Emley Дзень таму

    I love your swim suit

  • Lisa galaxy girl
    Lisa galaxy girl Дзень таму +1

    6:32 I saw someone in the background

  • Emma Solon
    Emma Solon Дзень таму +1

    Hacks everyone totally needs hacks

  • Kattie Le
    Kattie Le Дзень таму

    F

  • Foxie Club
    Foxie Club Дзень таму

    Gloom that’s a Remote

  • Mia Therese Silkoset
    Mia Therese Silkoset Дзень таму

    mom:who is that
    Me:azzy My fav BY-clips i wanna be like her when i grov up
    Mom:whell there is nothing wrong with YOUr fanticy😶

  • Alyssa Avila
    Alyssa Avila Дзень таму

    We have the same phone case

  • Avier Jones
    Avier Jones Дзень таму

    12:15 was so funny

  • Haley Lesniewski
    Haley Lesniewski Дзень таму +1

    Azzy: What do you use more than your phone?
    Me: My boyfriendS

  • Radical Ruth
    Radical Ruth Дзень таму +1

    Hello ego 🥞🥞🥞🥞

  • mehmet ali sen
    mehmet ali sen Дзень таму

    Me:watches at 3 am
    Azzy:DaMm Thİs YaRn İs THİCCCCCCCCCCCCC
    Me:*dies of heart atack*

  • Brooke toomasson
    Brooke toomasson Дзень таму

    Those cases are like 45$ by the way

  • ARCTIC FOX ARTS
    ARCTIC FOX ARTS Дзень таму +3

    How to understand cats...
    By: a fox which is in the dog family


    You can't



    The end...

  • ARCTIC FOX ARTS
    ARCTIC FOX ARTS Дзень таму

    When you said you felt smart cuz u had glasses on I got really happy because I have glasses, 😁😁😁, YOU MADE ME FEEL SMARTER AZZY! I LOVE YOU!!!

  • Anemone Immersen
    Anemone Immersen Дзень таму

    They dont have the cases for android

  • Unicornlove 5
    Unicornlove 5 Дзень таму

    Azzy I hate to tell u that it’s supposed to be a paper plate

  • Kk's world 101
    Kk's world 101 Дзень таму +2

    Robber: turn lights off” who is in here?
    Azzy and cassy:.......
    Roger: wow that glow tho

  • Latisha McMillan
    Latisha McMillan Дзень таму +1

    I just got. My mom

  • William Wilson
    William Wilson Дзень таму

    OMG!
    I couldn’t stop laughing from kassie’s face when she had the lime. 😂 😝
    Like if u laughed too
    ⬇️⬇️⬇️

  • Laiba Mahmood
    Laiba Mahmood Дзень таму +1

    Carl in the back!!!LOL (he has a crush on azzy